BRANDING PERSONAL

Criteriile principale in realizarea unui branding personal:

Ne referim la branding personal atunci cand o persoana obisnuita doreste sa iasa in prim planul sau profesional.

  • Un prim plan eficient trebuie sa prezinte in mod profesional si la obiect activitatea sa principala.
  • Exemplele activitatii sale principale sunt elemente obligatorii.
  • Afisarea si dinamica evenimentelor din activitatea descrisa sunt punctele forte ale brandingului personal.
branding personal
https://webdesign.doradosystems.ro/branding-personal/

O persoana ce se prezinta cu o imagine clara si cuprinzatoare va atrage rapid adepti si se va face la fel de rapid cunoscut in bransa sa. Pe parcursul etapelor brandingului personal vor fi expuse toate aspectele ce tin de brand. Brand-ul poate fi usor de identificat de catre clientii consumatori. Brandul poate fi propriul sau nume fie el complet, un pseudonim, sau doar prenumele, etc.

Imaginea astfel creata se va promova mai usor si mai eficient. Astfel, va contine elemente simple si usor de memorat vizual si auditiv. Culorile, textul sau fonetica titlului sunt cele ce se propaga cel mai bine. Simplitatea denumirii unui brand bun a fost si este in continuare la mare cautare.

Brandingul personal este benefic nu numai atunci cand vorbim persoana din spatele unui business propriu sau unei afaceri de familie.

Putem vorbi despre un profesionist, ce alege sa isi construiasca un portofoliu personal. Acest portofoliu il recomanda oriunde decide sa-si puna in practica pachetul de cunostinte si deprinderi profesionale. Un nou loc de munca, un nou rol pe aceeasi profesie va intari cunostintele si vor aduce un plus de valoare. Experienta se va remarca rapid poate chiar nefiind nevoie de un CV cu „unde ai lucrat si in ce perioada”…

Evitarea intrebarilor „de ce ai plecat de acolo” si „cum te vezi peste 10 ani” sunt de ordinul trecutului cand vorbim de branding personal.

Inlocuirea totala a obisnuitului CV

cu cartea ta de vizita profesionala online

branding personal, propriul tau brand, tu esti brandul

Precum o mica vedeta in bransa sa profesionala aleasa, subiectul isi va:

  • prezenta abilitatile
  • va face cunoscut interesul acordat profesiei
  • prezenta realizarile in domeniul ales
  • expune naturaletea cu care abordeaza activitatea sa
  • aduce un propriu plus de valoare
  • pune in practica rapid ideile sale
  • respecta relatia socio-profesionala in care urmeaza sa activeze

Datorita imaginii create, o persoana cu un branding personal construit cu atentie, interes si dedicatie nu-si va permite sa presteze decat un serviciu cu adevarat profesional.

Companiile, firmele, societatile care aleg sa lucreze cu o entitate profesionala declarata in mod public, vor capata la randul lor un plus de imagine si un aport sporit de clienti interesati.

Astfel de persoane ce au un puternic impact dat de brandingul lor personal pot urca o afacere mica sau noua, in mod rapid pe piata locala sau internationala dupa caz.

Recomandarea oferita de o persoana ce este in sine un brand (prin branding personal) sau de o denumire de brand (haine, parfumuri) precum si alipirea la un brand (sistemul franciza) grabesc evolutia si succesul unei afaceri.

branding personal, brand propriu
branding personal